2008.

nästan alla bloggerskor jag sett har skrivit om hur deras 2008 var
och självklart blir jag också lite sugen på det.
so here we go now!  :

Vintern
:


firade nyår (2008) i thailand


åkte hem till sverige och hade löshår med lim, och var otroligt brun!


åkte skridskor då och då


hade kul med solin i toaletten.


kärleken blev bara starkare och starkare


festade med snälla pojkar.


praktiserade på dagis


 började fotografera.  (H = Hama, min pojkvän)


fick en fin alla hjärtans dag present, som jag bär varje dag.

Våren:

tog bort löshåret,  fyllde 15 år (april) och hade jätte fula ögonbryn.


15 års dagen, middag och mys hos mig.



chillade ute i det fina vädret, ballerina & enkel tunika var favoriterna!


härligt väder och jag älskade att tramsa runt.


tamaras födelsedag.


blev moster till världens sötaste melvin.



Sommar:

åkte båt till björkö med klassen, bad & grill blev det där
en utan dom värsta dagarna, eftersom jag tappade min kamera
i vattnet och den kunde inte lagas. R.I.P !


jag & hama gjorde slut.


vännerna hade bal och dom var hur snygga som helst.


skolavslutning, jag & yasmin sjöng ''everything i do, i do it for you''


det blev mycket sol & bad.


och ibland var man tvungen att jaga ankor, för dom ville äta upp vår mat.


brukade oftast se ut såhär. 


åkte ner till thailand igen, köpte en ny kamera.
det blev en system kamera från fujifilm.


jag & mamma åkte runt ganska mycket, till olika städar ohså.


tog det lugnt vid stranden med mp3,  frukt & cocosnötter



hängde alltid vid polen 2 minuter bort från vårt hus.



åkte hem till sverige, var lila brun igen och håret började växa.


badade i Näset nästan varje dag.


åkte ner till iran för andra gången i mitt liv.


min kusin gifte sig och det blev dans hela kvällen. färgade även håret som ni kanske ser.


vi åkte till norra iran, och åkte en läskig sak.
jag började gråta eftersom jag är höjdrädd!


en annan kusin skulle förlova sig också.


se var det dax att åka tillbaka till sverige igen, en sorglig dag i iran!

HÖST:

började skolan igen, jag och hama hittade tillbaka till varandra. (igen)



åt god mat på amazing thai med snyggingarna. (jasminas födelsedag)


luffade bakom bamba med solin nästan varje dag på kvällen. trams som vanligt.


niornas dag på svenska mässan, sen hängde vi på parkeringen en stund. jag vet, luffare..


skolfotografering, och vi tog även spexfoto. kanske lite svårt att se vad alla föreställer.
samma dag blev min älskade skinjacka stulen. min mammas gamla från när hon var ung
och det finns inte att köpa samma modell, japp jag blev sur.


hade mysiga kvällar i mitt rum.

vinter:


gick på förlovnings fest..


och på pinkparty samma kväll!


vi åt glass tillsammans allihop och det var jätte mysigt!


hade dans uppvisning, och hade jätte roligt som ni kanske ser på bilden?
vi startade en egen karusell ! :D hahahahah.


saker och ting blev jobbigt för mig och hama. vi gjorde slut.
så kom ajhan ! dock höll det inte sålänge tills jag insåg vem mitt hjärta egentligen tillhör.
äh, back to häm again.


och föresten, ajhans nudlar dödar.
vi släppte ut giftiga gaser var tredje minut!


julen kom, och det blev massa fina klappar, bl a. en tv till mig !


var med och dansade i gothia inneband invigning. (vi tränade i en stor hall på bilden)


nyårs afton.

japp, så här har det sett ut för mig år 2008.
vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Den var jättefin! :D haha jo, jag var ju väldigt glad jag! :D



Såg precis bilden från iran, är du halv iranier eller nåt? Du såg grymt vacker ut på bilden, folk tror att man går runt hel täckt i iran och blir stenad om man visar ett hårstrå. haha, wierd people :)

2009-01-12 @ 18:34:26
URL: http://claudiaas.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 17:21:46
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Mona

Haha :D Jag är faktist hel iranier :) Kram!

2009-01-31 @ 17:20:49
URL: http://claudiaas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha, det var inget dåligt (eller kort år) för din del :)

2009-02-04 @ 20:25:46
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Erica - blivande ung mamma

Hej, vi mår bra :)

Nej, det är inte så kul att ge ut info när det finns dom anonyma som inte vågar stå för vem dom är och som bara komenterar dumt, taskigt mot er andra som är trevliga.. :/ men tyvärr.

Detsamma, tack :)

2009-02-10 @ 08:03:57
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0