back again.

hejsan sötisar, det var ju ett tag sen!
har ju inte skrivet sen julafton.
först ska jag berätta lite om vad jag har fått i julklapp,
det blev en 32 tums plasma tv, några tröjor,  Parfym, pärlörhängen
rosa hörlurar, lite smink & sånna små saker ni förstår!
blev rätt så glad över julklapparna, precis allt vad jag behövde.

senaste dagarna har jag haft dansträningar
för ska nämligen uppträda på gothia innebandy invigning, på söndag
jätte kul ska det bli och jag ser fram emot det !
varit i stan och shoppat lite det ju mellandags rea!
men har inte hittat mycket alls, jag tycker inte att det är roligt
att gå runt i stan när folk håller tränger sig på ohsånt. usch!

tänkte skriva om nyår ohså i nästa inlägg,
för de blir ju för mycket att läsa ohså annars
så håll utkik, pusses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0