idag är det ingen vanlig dag..

.. för idag fyller min älskling år !
grattis till honom, min lilla baby :)
iallafall,  kl var ett (natt) och jag hade precis somnat gissa vem som ringer och väcker mig?
jo, min idiotälskling hama såklart! men tyvär så hann jag inte svara
så skickade han istället massa söta sms som gjorde så att jag bara låg och rullade på sängen!

nog om saken, började runt 8.45 idag
inget speciellt hände faktis,  en hel vanlig och tråkig skoldag.
men sen efter när skolan slutade var jag ute med baby en stund,
han fick sina presenter från mig, lyle&scott piké tröja, en god armani parfym & kallingar!
han blev jätte glad thihi ! efter det bjöd han oss på pizza, riktigt gott & mysigt ! :)

har ni kollat på lets dance?
det har jag gjort,  brukar naturligtvis inte göra det
men eftersom jag var så nyfiken hur blondinbella skulle se ut på dansen så kollade jag.
vad tycker ni? helt okej tycker jag faktis. men det kan ju bli bättre!
men jag tyckte att Leila var riktigt bra !
vem tyckte ni va bäst ? :).

för att vi är såååå jävla snygga tillsammans. visst? hahaha !
pusses /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0