ni vet vad man gör när man har tråkigt..

.. en lista såklart !

Namn:  Tanya
Piercingar:  öronen bara men naveln snart hoppas jag på!
Tatueringar:  no one
Längd:  1.59
Skostorlek:  36/37
Hårfärg:   brunt & utväxt, blä!
Fräknar:  nope.
Motto:  smile bitch, tears wont make you feel better!

Kär?  aa till max!
Önskar du att du bodde någon annan stans?  aa , en villa i hawaii tack!
Tänker du på självmord?   näääää
Dricker du?  ibland på fester kanske ?
Använder du droger?  usch nej
Röker du?  nope!
Vilket schampo använder du?  herbal den rosa ni vet ?
Vilken parfym använder du?  just nu britney spears fantasy.
Vad är du rädd för?   att förlora människorna som betyder mycket för mig.
Gillar du att tvätta?  det är väl inte så roligt?
Gillar du berg och dalbanor?  oftast inte, men kan va skojj ibland.
 
Senaste...
 Filmen du köpte?  köpte ? nänä , här laddas det bara ner från internet!
Låten du hörde:  chris brown - cry no more
Låten du laddade ner?  det var sålänge sen så..
Personen du ringde?  min mämä
Personen som ringde dig? mämä
TV-program du såg?  sweet sixteen tror jag det va
Person du tänkte på? min andra man, chris brown höhö

För eller emot...
Långdistansförhållanden? emot för min del, men funkar ju för vissa så :)
Utnyttja någon? emot
Självmord? emot
Ungdomar som röker? jag bryr mig inte.
Använda droger?  emot
Sex före äktenskapet?  för  hahahahhaha :D
Köra onyktert?  emot!
Förhållanden?  för som fan !

Favorit...
Låt: just nu : change your life - lloyd
Sak att göra:  dansa dansa dansa
Sport:  är dans sport?
Dryck: red bull tackar jag aldrig nej till!
Kläder:  trivs bäst i leggins ohsånt, bekvämt & fint
Film:  a walk to remember. finns ingen bättre film!
Bil:  jaguar, <3
Serie: the hills är bra.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?  ajjemänsan
Gråtit över en flicka? aa faktis
Ljugit för någon?  aa, men det är inte roligt !
Varit i slagsmål?  jaman,
Blivit arresterad?  men jaaaaaaaaa....
Träffat någon från internet IRL?  tror det,

Antal...
Gånger du vart kär?  på riktigt ? typ 3 gånger.
Gånger ditt hjärta brustit?  för många gånger,
Hjärtan brustet på grund av dig? jag vet inte.
Tjejer du kysst?  eehmm... några stycken.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? aldrig tror jag.

Senaste...
boken du läste?  läser Shoo bre just nu.
Personen du fick e-mail av?  min kusins man från Iran.
Personen du fick brev av?  någon gymnasieskola tror jag det va
Personen du fick sms av?  Jino
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? presenter till min  gorilla.

Vad har du gjort idag? varit i skolan och promenerat med en killkompis.
Var det kul?  det var jätte skojj.
Brukar du svära mycket?  för mycket ibland
När stiger du upp på morgonen? nu när skolan börjar blir de väl runt 7 eller 8 tiden. inte skönt alls.
Gillar du att slåss?  nej men det kan vara roligt ibland haha :D
Vad har du på dig?  leggins och en stor hood-tröja
Var har du ont? i halsen lite faktis, känns som om jag börjar bli sjuk
Använder du hårspray?  nej, kanske ibland på fester ohså men annars inte.
Kan du stå på händer?  nej men jag önskar !
Håkan Hellström eller The Ark?  inget av de tyvär.
Salt eller socker? socker tror jag..
Gillar du ketchup?  helt okej till vissa maträtter.
Är du glad nu?  kan man säga .
Var du glad igår?  jääääääääätte glad hähä !
Vad dansar du till?   dancehall music (:
Stockholm är... ? helt okej antar jag, aldrig varit där.
Göteborg är... ?  bäst.
Kan du sjunga?  alla kan väl sjunga ?
Spaghetti eller makaroner?  makaroner
Land du vill besöka?  finns många. västindien just nu kanske ? :)


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Mmm det e snyyggt & sexigt med hål i tungan ;) Neeej inte alls!! Det gick superfort och det gjorde inte ens ont! Duktig kille som gjorde de :)

Kram på dig!

2009-01-08 @ 23:11:42
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul fakta :D

2009-01-08 @ 23:54:08
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Sara

vilken gymnasie ska du börja i ?

2009-02-10 @ 14:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0