onsdag.


finns ingen annanstans jag vill vara just nu än thailand.
ligga vid polen och steka med en kall dricka. åh.


jag vet, jag uppdaterar inte så ofta
men det är faktis så att jag vill njuta av lovet så mycket som möjligt!
men skolan börjar ju imorgon, och jag känner mig inte redo än !
men jätte kul ska det bli, och nu gäller det att verkligen kämpa
det ska bli så spännande, wish me luck!

men iallafall, idag kom älsklingen förbi en stund
vi myste lite grann och tittade på tv ohså.
lite mys behövs ju ibland , visst ?
runt 4 tiden gick han hem igen och tjuvade mina nudlar!
men så snäll som jag är så gör det inget höhö.
efter det åkte jag till stan en sväng och kollade runt lite
det är ju rea i nk idag men hittade inte så mycket eftersom det var så mycket människor.
men får kika in nån annan dag med min mamma.
nej, nu ska jag stänga av datorn gå in till mitt rum lägga ansiksmask & måla naglarna.
måste ju ladda upp mig inför skoldagen imorgon.
börjar 8.50 och slutar 16.00 , lång dag.
godnatt qtpie's.

PS: håller på att göra en sammanfattning av år 2008 ,
om ni förstår, med bilder och sånt ?
men tyvär så är det inte riktigt klart än,
men jag räknar med att det färdigt imon,
så kika in sötnosar !


Kommentarer
Postat av: Ida

=)

2009-01-08 @ 00:52:39
URL: http://ajdaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0