torsdag.

tjolahopp !
skolan var inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara.
men det beror självklart på att det första dagen, och vi fick dessutom gå hem efter bamba.
annars skulle jag ha slutat kl 4.
jag låg och sov och blev väck av en kompis som ville ha sina mjukisar till idrotten.
jag gick ner och lämnade byxorna, och guess what?
så pigg som jag var så var jag ändå med på idrottslektionen.
(alla niorna på skolan har idrott samtidigt, men eftersom min klass
hade en lång håltimma idag innan idrotten börjar så fick vi gå hem)
just nu ligger jag och degar på soffan med the hills framför mig & en hel paradis för mig själv, hihi.
hur mysigt !

 
jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

tack så mycket sötnos!

din blogg var jättefin och din header var ju också jättesöt :)<3

2009-01-08 @ 20:00:01
URL: http://juliandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0