nananaaa

tjenisen penisen, vet att det var ett tag sen.
men hallå, jag har liksom annat för mig`?  *daah liksom*
nä skämt skämt, jag har bara inte orkat. som vanligt.
varit i skolan idag skrivit matte prov&kollat på film
och jag fick G på matte provet, heey heeeeeeeeey !!
jag vet, as glad för ett G men jag suger på matte så jag nöjjer mig. great!
och så har jag träffat min älskling,
nä asso detta är sjukt, jag sitter här o tänker på honom
och det har jag gjort i typ 3 timmar nu.
jag är så lycklig, jag är verkligen det!
gaahhhhhhh asså nej jag vet inte vad jag ska skriva
den här känslan asså.. så längesen.
den pirriga känslan som krigar i magen.. underbart.
baco min ängel, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0