gaaah

äntligen! min blogg har haft aids, har inte kunnat logga in.
but nooow im heeeeeeere wiihuuuuuuuw!
jag är iallafall hemma och gör absolut ingenting
kom hem från melisa runt 9 o började laga mat.
riktig mat för första gången.... ris&kyckling !!
och jag har ju inte ätit riktigt mat sen thailand
blev inte världens godaste kyckling meen jag fick nöja mig.
fick mig bara att tänka på min mamma.. man har lust o dö
när hon grillar kyckling. jag är helt seriös!
ni kommer aldrig ana hur jävla bäst hon är när det gäller kyckling.
nej, men nu orkar jag inte skriva så mycket mer
men vet att jag kommer komma tillbaka snart
för jag har ingenting o göra..... cyaa soon bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0