home again

jag är dödstrött! var hemma runt 10..
igår natt var jag framme i mölndal runt halv 12
fick vänta en stund på älsklingen för han är så seg,
så kom han & hämta mig sen promenera vi hem till honom.
vi låg o kolla på tv en stund sen låg vi bara o snackade
& hade det mysigt..  vaknade nångång tidigt på morgonen
pga. jag kände att mitt täcke va blött, så insåg jag att
älsklingen hade svettats ihjäl sig och han började hosta
trodde att han typ fick feber ellernåt men näpp han var normal
lite för svettig bara, men lite svett skadar ju inte ibland.. hahaha
nä men vi vaknade igen runt 2-3 tiden ungefär skit sega
tog en stund innan vi kunde gå upp men det gick till sist.
senare när jag skulle åka hem kom bästa mikaela o mötte mig.
jag har haft en bra men lite små jobbig dag faktis,
är jätte trött just nu och har så ont i ryggen
tror nog inte jag lägger mig så sent ikväll...
får se ifall jag orkar blogga något mer annars hörs vi imorgon.
godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0