love

min älskling. du betyder världen för mig, vet du det? aldrig känt såhär innan och jag tycker att det är helt sjukt. vet inte ens hur jag ska förklara hur jag känner. går inte att förklara med ord. du är helt underbar min ängel. du är allt jag önskat mig och jag älskar allt som har med dig o göra... jag älskar hela dig. vet att jag kan vara lite små jobbig ibland, vet att jag är över känslig och jag vet att jag oroar mig för mycket.. men det är för att jag är rädd. jag är rädd att du lämnar mig, jag är rädd att du bara ska försvinna. jag är rädd att nåt händer dig. vad är jag utan dig? vad skulle jag göra utan dig? utan dig är jag bara en av miljoner. vet att jag har sagt korkade saker, saker som jag inte alls menar som till exempel att jag är så jävla trött på dig.. orden bara forsar ut ur min mun, jag säger saker utan att tänka innan. men jag är glad över att du inte tagit åt dig. och att du aldrig gav upp mig, och vårt förhållande när vi hade det svårt. du trodde och litade på mig när jag sa att vi kunde klara oss igenom allt och att allt skulle ordna sig. jag är så otroligt glad för det, jag är så glad att du är du. finns ingen annan i hela världen jag skulle vilja vara med, för jag vet att det du&jag delar på just nu kommer jag inte kunna dela med någon annan, för att det är något så otroligt speciellt, så otroligt vackert. det är helt fantastiskt att du får mig att må så bra och att du får mig att skratta o le för allt. jag älskar det!  baco du är det finaste jag vet min ängel, min kärlek, mitt andetag, mitt allt. jag älskar dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0