yesterday

hej alla söta, hoppas allt är bra med er.
jag mår perfekt... sitter just nu o lyssnar på musik.
igår fyllde jag&min pojkvän 6 månader tillsammans!
så igår kväll åkte jag till honom vi låg o kolla på dear john
han tyckte den var jätte tråkigt.. han måste skämta?
så han stänge av filmen så vi myste lite istället o skratta åt ingenting.
men innan jag åkte var jag mina favorit tjejer o hade det skoj!
iallafall, idag vaknade jag först runt halv 2 såg att baco fortfarande sov
så tänkte bara vila lite vet inte hur men råkade somna om o vakna 4.
fyfan vilken jävla ångest man fick då, o baco sov fortfarande
och han blev väldigt arg (hahaha) när jag försökte väcka honom.
o efter ett långt tag vaknade han finally, vi gick o åt frukost
han satt o dampa sig o jag fick vara hans offer som alltid
sen tvingade jag honom att tvätta mitt hår hahhahahaha
min älskade prins! nej men han var jävligt söt (&bra) när han gjorde det.
sen kom hans kompis jimmy hem till honom, och det var dax för mig
att åka så dom följde mig till mölndal station.
kom till melisa för att vara med tjejerna en liten stund,
sen kom jag hem och åt god mat med min baba,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0