sötsuget tar över!

guess who?
tanya sucker jag må gå till skolan imon men du din anuslicker somna före mig!
- vart bor du?
- gbg dudå?
- sthlm
- bondeställe
- men ni åker spårvagn
vaddå tror du de e hightek att åka i grotta GRATTIS om du känner dig stolt!
göteborg ett bondeställe för att vi åker spårvagn?
haha sthlm e inte mkt bättre, vi har utsikt när vi reser det enda ni sthlmre ser är sten!
riktigt sorgligt/deprimerande säger jag bara..
sötsuget börjar nu, måste... få i mig...g-g-goo..godis.. öh dead zzZZ
ne skoja inte äns roligt men okej ska försöka sova nu.
p.s tanya ska avslöja en grej, hon vill nog berätta de själv men kan säga såhär
sol,värme,brun,bada aa ni fattar
godnatt/godmorgon ciao
hahah
änna lite berusad dåva, haha ellinor sluta nu. okej måste ta detta seriöst:)
jag är jättefin:)

Kommentarer
Postat av: nila

HAHAHHAhahaha, vilken beskrivning du sa om sthlm. Klockren

2010-02-24 @ 22:40:59
URL: http://milanistababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0