söndag

hej alla aliens där ute!
hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag
i fredags ''festade'' jag med mina favoriter, alltså bästa vännerna och pojkvänen!
och så har jag legat o myst med min babe hela kvällen,
vi vaknade upp i lördags av att jag dreglat ner hela täcket
höhö fresh like uuh. och senare mot kvällen sov ellinor hos mig.
och idag vaknade vi runt ett tiden av att min snälla söta rara mamma
kom in till rummet och tvinga oss att vakna, vad tycker ni låter trevligt vah?
och nu kommer vi till vad jag har gjort idag, joooooo ni idag har jag varit på
dopfest med tjejerna, var faktis riktigt skoj ändå!
nu måste jag verkligen hoppa in i duschen
ciaaaaaaaooooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0