freeedag

hej på er, skrev bara ett inlägg igår i know, men var som sagt inte på humör. jag mår iallfall bra idag, hoppas allt är bra med er med. vet ni vad? jag har städat mitt rum! fan asså det var riktigt jobbigt men resultatet blev rätt så bra tycker jag. sorterat garderoben, nu är mitt rum fräscht&fint. det var ju på tiden! min fina bästa vän mikaela höll mig sälskap såklart. efter det har jag varit med tjejerna lite grann dansat & skrattat o haft kul..
liteför kul kanske haha.

juste, jag ska nämligen få en ny mobil imorgon eftersom jag har varit så duktig med mitt rum idag. det behöver jag verkligen! jag har ju haft min mobil i typ 2 o ett halv år liksom.. thanks mami & baba! får se om jag hittar nåt imorgon då. det är även karneval i morgon och vädret är ju helt fucked! hur ska det gå? kyla + karneval? .. njääee låter inte alls så bra. ska nog ändå ta en trip dit imorgon, det är ju trots allt bara en gång om året det händer. jajaja, pratade precis med pojkvännen som verkar må otroligt bra haha... älsklingen min :)
hejdå sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0