mätt som fan

fan. jag är så jävla mätt! på riktigt, känns som om jag inte ens kan andas.
innan maten satt jag och klagade på att jag var så hungrig,
och nu sitter jag här på sängen klagar o svär över att jag är så himla mätt.
nog om saken, vaknade runt ett idag jätte segt,
gick upp o åt frukost o tog en dusch skulle egentligen åka o sola med tjejerna
men nope så blev det inte. älsklingen hade planerat annat för oss...
vi åkte till tuve för o hälsa på hans kusiner.
va där en stund, åt god mat o spelade lite sen åkte vi tillbaka till hjälbo igen.
och så har vi bara legat o mysit. idag har det gått 3 månader mellan oss,
jag älskar dig baco!

Kommentarer
Postat av: anonym

MAN WHY YOU TRIPPIN?

I'M NOT THE ONE WHOSE TRIPPIN :O

2010-05-24 @ 02:52:44
Postat av: Mikey

ni är så gulliga tsm :) !!

2010-05-24 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0