trötter

heejsan svejsan, jag är så himla trött va!
kom hem för ett tag sen har ätit ohså o nu sitter jag här o bloggar
jag har varit med baco idag, han var lite på damp humör men det ordnade sig.
men jag fick åka till mölndal istället, för han orkade tydligen inte åka till stan
vi har iallafall inte gjort så mycket bara suttit o tagit det lugnt
sen skulle han spela lite fotboll med sina vänner så jag fick stå o kolla på.
när jag skulle åka hem åkte mikaela för o träffa mig i hjälbo, söt vah?
jaja,  ska strax kolla igenom matteboken o se om jag kan nåt,
har ju som sagt prov imorgon. wish me luck !
ialf här är en bild på min fina bebis från idag <3
hörs vi senare? love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0